RSS 2.0
 
   

höst och vinter

 Den 2011-10-24, kl 07:41:26
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jaha ja, nu har jag vaknat och är på hganska dåligt humör. Det blev sent igår och jag borde sovit mer så jag får skylla mig själv. Gick iallafall upp vid sju för att duscha men min sura syster har haft duschen hela morgonen så nu hinner jag inte med det så nu ska jag gå och äta. Jag är inte speciellt hungrig efter en helgs som bestått utav massvis med mat men jaja!
Idag blir nog en sådandär tråkig dag som består utav att plugga och städa skulle jag tro, kanske träna eftersom det aldrig blir av! Börjar få dåligt samvete över det nu! Att bara äta massa onyttigt och inte träna är ingen bra kombination. Nästan så jag önskar att jag var en av dem som verkligen inte kan gå upp i vikt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback