RSS 2.0
 
   

Hur du botar stress.

 Den 2011-10-04, kl 16:03:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

De blev ett litet "jag vill ha-inlägg", kom av någon anledning in på MONKIs hemsida och jag blev helt kär! Dom har fått in så galet mycket snygga kläder, så när jag & Ebba åker till Göteborg så ska jag verkligen in där. Ska även köpa något till årsfesten tror jag.
Men nu ska jag slänga i mig lite mat för snart kommer Alma och hämtar mig. Först blir det en sväng till IP för att hämta bollar och sedan till Lunnevi i Grästorp för träning! De blir toppen skulle jag tro, hinner nog hem till vanliga träningen en sväng också. Iallafall till spelarmötet, så det blir dubbelt upp! Ska även försöka kolla på någon utav filmerna jag laddade ner igår. Det blir ju aldrig av!





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback