RSS 2.0
 
   

Lördag morgon

 Den 2011-10-08, kl 11:24:12
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Jag ligger just nu i min kära vän Johanna Ohlssons säng. Gårdagen var helt okej faktiskt, så jag vill tacka er som var delaktiga! Mer idag har vi bara slappat framför tv:n, funderar starkt på att fortsätta med det när jag kommer hem. Men ska på kalas ikväll så det hinns väll inte med.
Insåg även att min blogg är helt fucked up? Det ser inte alls ut som de gör på mina datorer hemma? Där är allt rakt, menyn är i mitten och headern är lika stor som resten av textytan? Så nu är jag på åligt humör, så ska de ju inte vara?
     

Kommentarer
Postat av: Den bäste

Märkte också att det inte var som det skulle! Du får ta och fixa den, sen står min på tur också :) <3 vi får ta nån sån där dag igen!

Puss

2011-10-08 @ 11:39:11
URL: http://ebbahofling.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack för dagen bästaste! <3

2011-10-08 @ 14:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback