RSS 2.0
 
   

LUCIA

 Den 2011-10-17, kl 19:46:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu är jag hemkommen och nu sitter jag i sängen och pratar med Ebba! Hon har tydligen ont i revbenen? Hoppas det går över!
Så nu ska jag äta lite sedan gå och lägga mig. För imorgon blir det prao igen och på onsdag ska vi iväg och fotografera. Jag kom nämligen med i kvänums lucia! Så vi ska bli intervjuade och fotade för tidningen! Så när det kommer med i tidningen så kan ni börja rösta! Hoppas ni stöttar mig!
Haha ne men det är inte så seriöst! Fast vore kul att vinna!
Så vi ska sjunga på massa olika företag och även bli krönade på julmarknaden!

     

Kommentarer
Postat av: Kusin Evelina

Åh vad kul att du är luciakandidat :) Du kan räkna med min röst!!

2011-10-17 @ 20:42:02
Postat av: anna fahlgren

Haha vad gullig du är evelina! Tack!

2011-10-17 @ 20:52:55
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback