RSS 2.0
 
   

Sims 2

 Den 2011-10-29, kl 12:36:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu är dom nog snart klara i hallen verkar det som! Dom håller på uppe på vinden och grejar med skorstenen! Det ser faktiskt riktigt bra ut, trodde inte det skulle bli bra eftersom det är så många olika nyanser utav grått nu. Men som det ser ut nu är det mysigt! Antar att det blir ännu mysigare när fotöljen kommer in och brasan är tänd! Kanske kommer någon bild nu i veckan, bara det blir klart så!
Jag ska även försöka ta mig ut och träna, har fortfarande ont i huvudet (?) så vet inte om det är någon bra idé. Men känner mig så otroligt lat av att bara ligga här, min formiddag har bestått utav Sims och idol, repris utav igår med andra ord!

     

Kommentarer
Postat av: therese

Svar åh vad glad jag blir!! tack tack tack, finis. Pusssss

2011-10-29 @ 14:20:04
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback