RSS 2.0
 
   

skäms för mig

 Den 2011-10-02, kl 20:53:47
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Skärpning på mig!
De har blivit sämre och sämre uppdaterande men nu blir det ändring på det! I veckan kommer den nya bloggdesignen upp för nu ska jag kolla på alla bilder som jag och ebba tog!
Har haft en underbar helg och jaa vad ska man säga? Den tjejen är bäst!
Haha blev även väldigt förvånad när skärmen på min dator plötsligt fick för sig att fungera! Så Nu behöver jag inte tv:n, dock använder jag den ändå!
Men nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på alla 1000 bilder!
Förresten, matchen slutade tyvärr 2-3!`Mer behöver jag inte säga!

     

Kommentarer
Postat av: den bäste

Vilken mysig helg må jag säga! <3 och snart drar bloggandet igång, detta tar vi om snart igen kära vän! PUSSEN

2011-10-03 @ 08:14:17
Postat av: Anna Fahlgren

Jaa det hoppas jag verkligen kära du! Har haft en underbar helg!

PUSS

2011-10-03 @ 15:39:39
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback