RSS 2.0
 
   

sommarminnen

 Den 2011-10-12, kl 22:09:47
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Toppenträning måste jag säga! Äntligen känns de som att det börjar gå bra för mig igen! Har haft en svacka, en djup sådan! Men nu kanske jag är påväg upp igen då! Så nu är jag glad!
Tänkte därför slänga mig i sängen, lägga mig på spikmattan och kolla på någon bra film! Lär väll somna efter en kvart men så får det vara!
Vad morgondagen har att bjuda på vet jag inte än! Kanske ut & gå igen? Eller träna på något vis iallafall! Känner att jag fått en bra start på mitt ordningsamma liv! Å andra sidan började jag i måndags men det är iallafall 3 dagar som varit otroligt bra och städade måste jag säga! Så det tänker jag fortsätta med, får väll kolla tillbaka på dessa inlägg när det börjar bli stökigt igen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback