RSS 2.0
 
   

Stort tack!

 Den 2011-10-09, kl 22:09:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Dagens goda gärning går utan tvekan till Sebastian Gustafsson som fick mig på rätt väg när det gällde designen! Utan tvekan en killa som ställer upp dygnet runt och har hjälpt mig många gånger när min dator inte gjort som jag vill!

Så nu när det är fixat tänkte jag lägga mig i sängen och lyssna på musik innan jag somnar, är verkligen trött så tänker inte gå upp förrän 8 imorgon, lär bli stressigt men det bryr jag mig inte om nu. Sovasovasova!
Jaja, imorgon får vi se vad jag hittar på, kanske ska träffa en kompis annars måste jag städa mitt rum. Ebba städade för en vecka sedan och nu ser det likadant ut igen, skäms när jag tänker på det.
Får nog skippa det sociala livet och städa imorgon trots allt.. inte speciellt kul men det är ju desto roligare när det är fint?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback