RSS 2.0
 
   

TIPSA

 Den 2011-10-18, kl 13:14:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Har precis kollat på två filmer, van wilder och something I don't own. Två bra filmer!
Nu hade jag iallafall tänkt äta lite mat och kolla igenom alla gymnasietidningar som kommit på posten idag. Dom underlättar inte för fem öre men det är ju alltid kul att titta.
Tiden går så otroligt fort så snart ska vi välja? Det är helt galet.. Ska man välja en vettig linje eller ska man välja en rolig linje? Får ångest av att bara tänka på det! Så istället ska jag laga lite mat. De blir mumma det!

FÖRRESTEN:
Jag undrar om ni har lite tips på vad jag kan skriva om här på bloggen? Vad ni vill läsa! Mer bilder, filmklipp? Någon kategori jag ska starta? Design tips? Bomba mig med idéer!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback