RSS 2.0
 
   

spex

 Den 2011-10-19, kl 18:42:46
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag med igen efter att datorn har levt loppan med mig! Eller rättare sagt tvn slutade fungera och eftersom skärmen på min dator inte fungerar så har jag den kopplad till tvn så att jag ska kunna se vad jag håller på med! Men nu fungerar allt som det ska igen!
Tror att fotograferingen gick bra! Det var jättesvåra frågor att svara på men de gick nog också ganska bra tror jag så därför tänker jag bjuda er på en helt nytagen bild! Eller ah, fick nämligen hem spexfotot idag! Och jag skäms verkligen! Vad tänker fotografen på när han säger att jag ska stå hängigt? Jag ser ju ut att vara jättetjock! Men nu är det som det är och ni får iallafall se hur det blev!



otroligt suddiga bilder

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback