RSS 2.0
 
   

min helg

 Den 2011-10-23, kl 18:44:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Det har varit katastrof uppdatering i helgen! Men så fort jag kom hem från Göteborg så åkte jag till Jung där resten utav damlaget var. Vi hade myskväll, spelade spel och kollade på film. Dom flesta sov där och sedan åkte jag till jobbet på förmiddagen! Första gången jag var helt själv och det gick perfekt! Nästan lite stolt!
Tillbaka till gårdagen!
Det var så gott som kaos men jag skrattar så fort jag tänker på det! Vi var ju i göteborg och shoppade. Jag köpte en klänning, en tröja och ett par strumpbyxor så jag är ganska nöjd förutom att jag inte hittade några skor! Men iallafall när vi skulle åka hem så blev allt kaotiskt om man säger så! Vi satte oss på tåget och allt gick toppen. Så satte sig två spanjorer sig bredvid mig och Ebba och vi båda läser ju spanska så vi försökte komma på vad dom sa och utan att vi tänkte på det så började vi ju prata lite spanska. Satt länge och funderade på om jag skulle börja prata med dem men så blev det inte! För konduktören kom, (om jag inte minns fel så heter det så)
Så tar jag fram mitt västtrafikkort och han säger: Det går inte att åka med kontoladdning på SJ.
Jag kände panik komma krypande men då tog jag upp VISA kortet istället men det gick inte heller att betala med. Samma problem för Joel, så vi blev utslängda i Alingsås och fick sitta där i en timme och vänta på att nästa tåg skulle komma. Inte riktigt vad jag hade räknat med men det gick ju bra tillslut!
Så jag är nöjd med min helg och vill tacka alla som gjorde den till vad den blev!



Tröja från Vero Moda och klänning från H&M

     

Kommentarer
Postat av: Ebba Hofling

snygglo

2011-10-23 @ 20:14:34
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback