RSS 2.0
 
   

textinlägg

 Den 2011-10-26, kl 16:06:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hemma och är i full gång med att laga mat till elin som ska iväg och träna, skulle ju ut och gått med Birk egentligen men han bangade! Så nu funderar jag på att ge mig ut själv, ganska lockande! Men vädret gör mig aningen tveksam! Hmm.. Jag springer bara gåsfarmen eller något kort i så fall! Öttum kanske? Får se hur jag gör! Måste iallafall laga färdigt maten!
Utvecklingssamtalet gick iallafall väldigt bra, och på musiken satt jag och Sanna och sjöng/spelade lite så det kommer kanske en video på det! Beror lite på om det blev bra, har inte hunnit lyssna så mycket än! Men det är inte omöjligt!
Ska även iväg på lucia som sagt och efter det ska jag hem och lägga mig. Så nu ska jag plugga för det kommer jag inte hinna imorgon eftersom Julia följer med mig hem efter skolan och sen åker vi till Skara för att gå på öppethus på Katedralskolan. Jag hoppas att det ska göra mig klokare när det gäller mitt gymnasieval!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback