RSS 2.0
 
   

trippa på tå

 Den 2011-10-05, kl 18:10:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu sitter jag här igen och fryser med gitarren, pluggandet gick ingen vidare så jag får ta tag i det senare. Jag insåg tidigare idag att det är grymt skul att spela/sjunga svenska låtar! Så nu sitter jag med en hel hög av Kent låtar framför mig! Livet leker helt enkelt! Så funderar jag även på hur jag ska göra med lucian. Kvänum har nämligen alltid ett luciatåg med 5-7 st 15-16 åriga tjejer och sista anmälningsdagen är imorgon men jag kan inte bestämma ifall jag vill vara med eller inte.
Om man sedan kommer med i tåget så är det intervjuer i tidningarna och allmänheten får rösta på vem som ska krönas till lucia. Ganska kul grej men vet inte hur mycket tid man ska lägga ner på det?
Får se hur jag gör för just nu snurrar tankarna omkring i huvudet på mig!

     

Kommentarer
Postat av: sofia karlsson

JA JA JA JA !! DU SKA VARA MED!!!!

2011-10-05 @ 18:38:43
URL: http://sofiaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback