RSS 2.0
 
   

vintertid och filmtips

 Den 2011-10-29, kl 22:18:31
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu ska vi tydligen dra tillbaka klockan en timme eftersom det är vintertid? Jag antar att det är vid 12 slaget man skall göra det men det känns skönt att kunna tänka att klockan bara är 21.00! Imorgon ska jag jobba, hoppas iallafall på det! Mår jag som jag gör nu får jag nog skippa det men ska försöka ta mig dit! Moppe! Mums vad kul när det är svinkallt ute! Usch! Men pengar är ju alltid pengar, sedan efter det ska jag kolla på filmerna jag laddat ner idag. Bilar 2, no strings attached och crazy stupid love. Hinner såklart inte kolla på alla men jag ska göra ett gott försök!
Det är ju äntligen lov, så jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt. Kan lova att denna tanken kommer ändras under tidens gång men som det ser ut nu vill jag ha det så!
Men nu ska jag fortsätta dreggla över Zac Efron i 17 again, världens sämsta film men vad spelar det för roll när USAs top 5 snyggaste kille är med?

     

Kommentarer
Postat av: tillie

Han är så snygg!

2011-10-29 @ 22:44:24
Postat av: Jessica

Men åh :) Så glad jag blir! Alltid kul att få höra sånt. Din blogg var också fin! Följas på bloglovin kanske? kram

2011-10-29 @ 23:33:34
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback