RSS 2.0
 
   

www.vastgotafotboll.org

 Den 2011-10-31, kl 22:35:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Filmen är snart slut och jag är totalt död! Tänkte därför hoppa ner i sängen och sova lite! Kanske lyssna på lite musik. Tänkte försöka sova länge imorgon eftersom det är träning vid 20.00 i Grästorp. Eftersom det är kolsvart när klockan är 17.00 så får vi se hur det går! Jag kommer väll somna på planen eller något.
Ska även försöka plugga lite, jag menar. Vem lägger prov veckan efter lov? Jo mina lärare. Toppen! Men har vetat det länge men ändå, dålig på att planera som jag är börjar jag ju några dagar innan och oturligt nog så är det lov denna gången. Hmm.. men nu ska jag kolla klart och sedan sova!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback