RSS 2.0
 
   

NLT

 Den 2012-04-25, kl 07:29:24
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
God morgon!
Jag känner mig som ett lik just nu! Förkylningen håller på att ta över mig, tät i näsan, ont i huvudet och halsen. Men jag går på nässpray och halstabletter så jag hoppas att jag är frisk till helgen!
Det får bli varma kläder för min del!
Vi är även med i tidningen idag! NLT för er som vill läsa om vårat hjältedåd.. Ne men det handlar om när vi pratade med sjuorna på skolan. Dock så heter hon inte Elvina Schwarts utan Evelina Schratz!


photo by: me
model: an article fom NLT (nya Lidköpingstidningen)
     

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Hejsan! Fin blogg :D

Lust att göra ett bloglovin byte? :)



kram

2012-04-25 @ 08:04:59
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback