RSS 2.0
 
   

jobbat

 Den 2012-04-22, kl 18:07:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 



 Efter 6 timmars arbete slänger jag mig i sängen och kollar på film. Galet vad man kan bli trött, varit slö hela dagen. Så jag hoppas att en film får mig att må bättre! Jag hade även tänk fota lite men jag är inte så sugen på det längre nu när det regnar och håller på ute!
Det får bli någon dag i veckan i stället!

Bilderna är från en utav dom bästa sommarkvällarna jag varit med om! Jag har otroligt bra vänner!

     

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Fin blogg! :)

2012-04-22 @ 19:23:12
URL: http://musicismyheroin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha pfilip!

2012-04-23 @ 07:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback