RSS 2.0
 
   

ansiktsmask

 Den 2012-02-20, kl 22:12:49
Filed in Tips |   Kommentarer: 3  
 
Nu är jag hemma ifrån träningen i Vara, jag kan varken säga om det gick bra eller dåligt men magen är aningen bättre iallafall. Benen är fortfarande väldigt sega från yogan igår så jag tänkte lägga mig på spikmattan och kolla på Big Brother, när jag fick veta att Hanna Widerstedt skulle vara med så blev det genast intressantare! Tjejen är ju sinnersjuk, så jag ska kolla lite snabbt och sedan sova.

Innan jag startar tv:n tänkte jag tipsa er om en grej! En ansiktsmask som gör under för huden, ansiktet blir som en babyrumpa efteråt!
The body shops sink-in moisture mask i serien VITAMIN E. Riktigt bra, dock lite svår att använda men det kan vara för att jag inte läst anvisningarna så noggrant!

     

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken härlig blogg! allt bra? :)

2012-02-20 @ 22:46:28
URL: http://alwaysina.blogg.se/
Postat av: flisan - h

Jag använder den med bara att stryka på

2012-02-21 @ 07:47:06
Postat av: narrative essay

Oh I'd really like to try to use this mask if it's really so great!

2012-02-21 @ 14:22:45
URL: http://essaywritingservices.org/narrative-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback