RSS 2.0
 
   

repris

 Den 2012-02-23, kl 08:02:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 
Jag har hittat min räddare i nöden då jag är alldeless för trött för att kolla på Big Brother på kvällen, det går en repris på morgonen! Dock tror jag att det är ett avsnitt efter så idag såg jag antagligen tisdagens avsnitt om jag förstått det hela rätt!
Nu ska jag skynda till skolan och efteråt ska jag träna.
Jag har inget vettigt att säga förutom att jag har lite bråttom så ni får ha det toppen!

Jo juste! Grattis till Kronprinsessan och Daniel som fick en dotter i natt!



     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-23 @ 08:21:14
Postat av: jenny nilsson

Älskar tröjan var är den ifrån?

2012-02-23 @ 11:44:41
URL: http://nilsonjeny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tröja vart kommer den ifrån!

2012-02-23 @ 20:14:02
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback