RSS 2.0
 
   

skola

 Den 2012-02-19, kl 18:54:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Förlåt för mycket dålig uppdatering de senaste dagarna men jag var upptagen hela helgen och nu idag har inte datorn fungerat! Men nu är jag här för att uppdatera igen!
Jag kom alldeless nyss hem från träningen, yoga och styrka. Eftersom jag är kass på båda två så är jag glad att jag lever!
Vad jag gjorde i fredags har jag inte berättat än, Paulina, Karin och Julia var här så vi pratade mest och hade det riktigt kul. Inte träffat varandra på superlänge! När de åkt hem så kom Jonatan till mig och Julia för vi skulle åka skridskor, med andra ord tog vi vårt pick och pack till Oltorp och efter ett tag kom även Gustaf dit. Det slutade med att alla fyra hamnade i min säng och kollade på film. Gårdagen var väldigt lugn, jag var med både Gustaf och Ebba som sov här och idag har vi bara tagit det lugnt. Pratat och kollat på film! Skönt att träffa henne igen efter en hel vecka borta!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback