RSS 2.0
 
   

blåa ögon

 Den 2012-01-02, kl 23:53:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Det verkar som att min kväll snart dör! Men den gör det med bravu och en aning avundsjuka på min syster som åker till Stöten imorgon. Fyra år yngre och hon får åka skidor själv medans jag knappt får åka till Göteborg? Detta är inte okej! Men jag hoppas hon får det kul iallafall! Jag ska stanna hemma och njuta av hennes frånvaro!
Min kväll slutade med gitarrspel och en film vid namn Black Swan. Vidrig men ack så bra!
Jag kommer antagligen drömma om filmen och aldrig mer kunna sova men det får jag väll ta! Morgondagen har jag ju redan berättat om så jag antar att jag inte behöver ta det igen?
Nu säger jag godnatt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback