RSS 2.0
 
   

details

 Den 2012-01-18, kl 21:51:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Detta hade jag på mig idag som ni nog förstår! Just nu håller jag på att kolla igenom hur många som valt vad än så länge vad gäller gymnasiet. Lite jobbigt att se hur fort platserna blir fulla så nu är det bara att hoppas på att man kommer in på det man vill.
Jag ska alldeless strax gå och lägga mig, är väldigt trött och jag har haft ont i huvudet hela dagen så jag kan nog behöva lite sömn efter en halvdag i Lidköping. DLG, shopping och fika, kan det bli bättre?

Puss
     

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: tack så mycket!:) Din header var också riktigt snygg!

2012-01-18 @ 23:12:22
URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback