RSS 2.0
 
   

my spotify-playlist

 Den 2012-01-19, kl 07:38:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon!
Nu är det torsdag, det vill säga så ska gitarren med till skolan. Jag ska även ta hem matteboken och jobba lite i den. Efter skolan så tror jag Jonatan kommer hit en stund eftersom båda ska iväg på träning sen. Jag hoppas att jag kommer igång vanligt nästa vecka igen! Det är väll ganska osannolikt men man kan ju alltid hoppas! Ne nu ska jag iväg göra mig klar för skolan, den älskade skolan.

Jag tänkte dela med mig utav musiken som jag lyssnar på på spotify, dock så är denna listan inte speciellt uppdaterad men här är lite av allt det jag lyssnar på!
     

Kommentarer
Postat av: typjulia

Tack detsamma! älskar din skitsnygga deisgn, sjukt clean!! :D

2012-01-19 @ 08:56:55
URL: http://typjulias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback