RSS 2.0
 
   

mycket jobb

 Den 2012-01-22, kl 20:39:22
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 


photo by: Me
model: Me

Nu är jag hemma från träningen och jobbet. Det var otroligt mycket folk idag, kö hela tiden! Kul!
Efteråt åkte jag direkt till yogan med laget, det är verkligen inte min grej. AJ säger jag bara, andas in och ut, medans instruktören andas en gång så andas ju jag minst tre gånger. Inte superbra?
Efter yogan var det möte som började med att vi skulle gå till övervåningen och sätta oss på rätt plats efter en bordsplacering under tiden som allting var släck. Sedan skulle vi hitta fikat och skicka runt det utan lyse. Sen var det fotbollsprat.
Nu tänkte jag packa inför morgondagen och sen gå och lägga mig!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback