RSS 2.0
 
   

träningsvärk

 Den 2012-01-12, kl 18:07:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu tänkte jag gå iväg på träning, dock är jag inte helt säker på om jag verkligen borde eftersom knät inte känns så bra efter träningen i tisdags men det känns så otroligt skönt att ha kommit igång åtminstone lite igen! Jag har även träningsverk så det skriker om det, musklerna har verkligen vilat ett bra tag så det var väll ganska beräknat! Finns nog ingen bättre smärta än träningsvärk! Älskar det!
När jag kommer hem ska jag kolla igenom H&M katalogen ännu en gång, ska försöka övertala mamma till att köpa några utav de underbara plaggen åt mig!



photos by: me      models: alliansen 2012 / IK gautiod, snö, min present från Anton LANCÔME parfym

     

Kommentarer
Postat av: wilma -

Sv; Åh, tack! Visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med!

2012-01-12 @ 18:29:04
URL: http://canonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback