RSS 2.0
 
   

birthday

 Den 2012-01-15, kl 13:55:52
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 



Några utav mina fina presenter jag fick igår och i fredags! En grön stickad tröja från Carlings som jag fick utav mina kusiner, en annan tröja som jag fick utav Ebba och till sist ett linne från några andra kusiner. Detta linnet var ifrån JC. Jag fick även en ny berlock till mitt Tomas Sabo armband, denna gången var det en fotboll. Riktigt fin! Jag fick några till saker men de är inget att ta kort på!
Nu ska jag och Ebba gå till Ica för att köpa kolasås, varför vet jag inte. Förresten så blev hennes hår super snyggt förut. Mörkbrunt som skimrar i rött. Toppen! Blev med sugen på att färga eller slinga nu men jag vågar inte! Tänk om det inte passar mig? Eller om de blir grönt?



photos by: Ebba Hofling
models: my presents
     

Kommentarer
Postat av: anna

Vad fina allt var!

2012-01-15 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback