RSS 2.0
 
   

ikea

 Den 2012-01-16, kl 15:48:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma från skolan igen, passade på att ta med kameran ut och visa vad jag haft på mig under dagen! Resultatet ser ni på bildenrna under! Nu i eftermiddag tänkte jag redigera några fler bloggar och efter det ska jag beställa hem lite bilder jag tagit! Jag fick ju en supersnygg tavelram på julafton så igår när jag och Ebba satt och diskuterade så ko vi fram till att jag ska göra ett stort bildkollage med massvis utav separata ramar på min svarta vägg. Det kan nog bli riktigt snyggt med tanke på att mitt rum just nu är väldigt opersonligt! Tyvärr så har jag knappt några ramar just nu men jag ska göra en liten beställning till Ebba när hon åker till Gävle på lovet eller så åker jag och mamma dit när vi ska till Göteborg.
Nu är det redigering som gäller!


canon eos 1100D / 433 MHz Radio-Remote control
photo by: Me   
model: Me
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback