RSS 2.0
 
   

Teknik - design & produktutveckling

 Den 2012-01-18, kl 18:57:46
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

I'm home honey!
But there was no honey at home, all alone. All by myself. Med andra ord var ingen i familjen hemma! Men Johanna följde med mig hem en liten stund men sen åkte även hon hem. Nu hade jag tänkt sätta ihop donut serien och visa lite saker jag köpte när jag var i Lidköping tidigare idag! Måste säga att ni som inte åkte på öppet hus idag missade något, det var jättebra så nu är jag nästan helt säker på mitt val! Teknik - Design och produktutveckling på De La Gardiegymnasiet. Jag tror det skulle passa mig även om nästan ingen annan gör det!
Nu ska jag iallafall byta dator så jag kan använda photoshop. Min dator är så dålig att den krashar nästan en gång i veckan och om man har flera program uppe samtidigt så stängs den av! De gäller att prioritera!


Camera: Canon eos 1100D - 433 MHz radioremote
Photo by: Me
Model: Johanna & me

     

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

Är det en kommunal skola?

2012-01-21 @ 12:48:57
URL: http://isabelleolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback