RSS 2.0
 
   

Utkast: Jan. 19, 2012

 Den 2012-01-19, kl 16:08:36
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min skoldag var väldigt lugn, just nu känns det som att denna terminen kommer gå både fort och lätt men jag kanske har fel!Vi ska ju precis som resten utav sveriges nior ha nationella prov i svenska, engelska, matte, no och språk. Ska jag vara ärlig så är jag inte speciellt nervös, tycker nästan att det ska bli kul men jag kommer antagligen ändra mig när det väl närmar sig!
Nu ska jag iallafall äta lite för om en stund kommer Jonatan hit och sen ska vi gå iväg på träning, första gången på över en månad jag ska prova att spela fotboll. Hoppas det går lika bra som jag vill och att knät inte blir värre.



Fick en galen längtan till sommaren efter att ha sett dessa bilderna. De är tagna från olika tillfällen i somras.


Camera: Canon eos 1100D
Photo by: Me
Model: Philip & Me - Joel & Carl - Philip, Julia, Jonatan & Me - Me - Karlskrona x3

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback