RSS 2.0
 
   

Avslutningsveckan del 1

 Den 2012-06-15, kl 07:59:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 


Här är några bilder ifrån maskeraden, det finns otroligt måmnga fler och dom tänker jag visa en annan dag. Det har varit så mycket i skolan det senaste, inte lektioner utan roliga saker så jag har helt enkelt inte hunnit/orkat blogga. Idag har vi skolavslutning så jag ska nog snart börja skriva flitigt igen. Bilder från nians fest visar jag nog senare ikväll.
Nu måste jag göra mig klar, usch redan sista skolavslutningen med mina tjejer!
     

Kommentarer
Postat av: emilia

Härliga bilder!
Vi gjorde ett blogglovin byte för länge sedan då min blogg hette emiliasofiia.blogg.se, men nu har jag bytt blogg så jag undrar om du kan följa den bloggen istället? byemilia.spotlife.se heter den! :)

2012-06-15 @ 12:48:00
URL: http://byemilia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback