RSS 2.0
 
   

sola och match

 Den 2012-06-20, kl 12:23:05
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Godmorgon! Ne riktigt så illa är det inte, jag har varit uppe sen nio ungefär då min morbror ringde och väckte mig. Men tur va det för nu har jag hunnit sitta ute i solen en stund, även börjat plocka ordning på rummet men det verkar aldrig bli klart tyvärr!
Igår lät jag bli att blogga, jag va på allmänt dåligt humör och tänkte inte smitta av mig det på er så jag låg i soffan och kollade på tv hela dagen förutom när jag bakade.
Snart ska jag och mamma åka in till Vara för att handla lite och efter det ska jag spela match mot Floby! Great!
 
Skolavslutning outfiten
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback