RSS 2.0
 
   

halv nio en lördag

 Den 2012-03-24, kl 09:44:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Mina planer om en sovmorgon gick väl lite sådär, jag vaknade halv nio. Kul, och planerna igårkväll blev också ändrade, det slutade med att jag kollade på när Junior och hans kompisar spelade bowling och sedan var han här en sväng. Så det blev faktiskt bättre än att kolla på film alldeless ensam hemma.
Mina planer för dagen, eftersom vi har DM idag så ska hela laget samlas på Jungavallen och äta innan vi åker vidare till Nossebro för att spela mot Hörnebo.
Efter det följer Ebba med mig hem och sover här för imorgon vankas det fotodag med massa mys! Längtar!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback