RSS 2.0
 
   

hämtad

 Den 2012-03-09, kl 17:32:13
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Hejsan kära vänner! Jag är i full gång med att packa inför kvällens festligheter! Jag blir strax hämtad utav Julia och åker till Maria där vi ska äta och göra oss i ordning för Kronan, det blir nog riktigt kul! Detta blir ju första gången för mig eftersom att jag gick på kryckor första gången vi fick gå!
Min dag har varit ganska så stressig, först skola och sen har jag suttit och försökt printa in texterna som jag ska kunna på måndag men det har inte gått något bra så nu har jag lite smått panik över att jag inte ska komma ihåg något, vad gör jag då?
Juste, jag har även fått hem kläderna jag beställde från H&M i helgen, de gick superfort! Så jag har fått lite utskott i garderoben, dock så är jag missnöjd med bikinin, jag får se om jag behåller den eller inte!


photo by: me
model: Håkan Hellström
     

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-09 @ 19:34:18
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 02:30:22
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback