RSS 2.0
 
   

just nu

 Den 2012-03-12, kl 16:15:17
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 


photos by: me
models: Henny, me

Hemma och trött som bara den, jag tänkte gå och lägga mig en stund för jag tror inte jag är frisk, mått dåligt sen i lördags så om jag ska vara frisk till Branäs så är det bäst att jag börjar krya på mig nu!
Just nu sitter jag ute på trappan med Henny (hunden) och solar, otroligt skönt att det äntligen är lite varmt! Så vi tar vara på tillfället.
Tänkte berätta lite om min helg, i fredags var jag ju hos maria med julia och johanna, efter det åkte vi in till kronan, det var inte så roligt som jag trott det skulle vara men inte heller tråkigt! Efter det fick vi stå ute och vänta på mamma men vi hade en hel bil med killar som gjorde oss sällskap, fick även köra hem två av dem eftersom de inte hade plats i deras bil.
På lördagen gjorde jag inte mycket mer än att spela gitarr/piano och på kvällen kom Julia & Ebba hit, kollade på melodifestivalen och myste! Senare på kvällen kom öven lite andra personer hit men de stannade inte så länge! Igår var Ebba kvar en stund så vi låg bara och slappade tills hon åkte hem och då fortsatte jag med slappandet eftersom jag inte mådde alls bra!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!

2012-03-12 @ 16:25:02
Postat av: JENNIFER

SÖTA!

2012-03-13 @ 14:49:57
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback