RSS 2.0
 
   

sammarbete

 Den 2012-03-27, kl 08:16:55
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag kom i kontakt med en supergullig tjej på designbyMW igårkväll och vi bestämde oss för ett samarbete, så nu ger vi er chansen att vinna ett valdritt smycke från designbyMW som ni förhoppningsvis sett i bannern.
Min morgon har med andra ord bestått utav att mixtra ihop ett inlägg och en banner om detta för att göra det så enkelt som möjligt för er! Glöm inte att sprida inlägget heller, ju fler som deltar desto roligare och desto större chans att det blir fler tävlingar med priser från designbyMW!



Nu ska jag kila iväg till skolan så det blir mer bloggning när jag kommer hem!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback