RSS 2.0
 
   

snabbis

 Den 2012-03-14, kl 21:20:20
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Just nu sitter jag och hjälper Ebba med hennes blogg men hon slutade precis svara så nu är jag på dåligt humör, igen! Blää tycker lite synd om min klass som ska behöva stå ut med mig i 4 dagar nonstop. Nedå, det ska nog gå bra! Mina planer för ikväll är att vara vaken så länge som möjligt så jag kan sova i bussen imorgon! Ganska smart va?
Min dag har varit lugn, fysikprov som inte gick alls bra! Väldigt svårt! Efter skolan packade jag och tog en tur till ica för att köpa det sista inför resan! Ne nu ska jag sluta!
     

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej! Twitter? mitt är iallafall @belikemich

2012-03-14 @ 21:32:53
URL: http://michellepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback