RSS 2.0
 
   

suddiga minnen

 Den 2012-03-01, kl 07:41:57
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Mitt strålande humör försvann precis när jag märkte att batteriet i min utlösarkontroll var slut. Jag som hade tänk visa vad jag skulle ha på mig idag,
Men jag ska till matbordet en stund och sedan ska jag göra mig klar för skolan.
Det var första gången jag använde ricinolja igår så nu är det bara att hålla på i en månad och sen får vi se om det gett något resultat!
Planerna för dagen kommer se ut såhär: skola, plugga/städa/rensa garderoben, träna, äta, sova. Men eftersom jag känner mig så vet jag att nr två på listan inte kommer bli gjord. Toppen!


suddig bild men jag hann inte ordna det.
photo by: Ebba Hofling
model: me
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback