RSS 2.0
 
   

Canon lens EF 50mm 1:1.8 II

 Den 2012-10-19, kl 10:02:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
 
Igår låg det ett paket i brevlådan när jag kom hem, gissa vad det var? Jo objektivet jag skickade efter i måndags! 
Jag har dock inte hunnit teste det så mycket än men lite hann jag i alla fall med, här är ett litet smakprov jag tog på våran braskamin igår kväll. 

Jag har även en liten överraskning.. jag håller på att redigera bloggen! Kände att det var dags nu och min design är så opersonlig. 
Dock så ska jag erkänna att jag inte har någon aning om hur jag vill ha den och det kommer därför troligtvis dröja ett tag innan jag ändrar till den nya designen. 
Men be patient, det kommer bli en bättre design och det kommer bli fler/roligare inlägg!
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar Bild!

2012-10-19 @ 11:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback