RSS 2.0
 
   

shopaholic

 Den 2012-10-15, kl 18:30:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Måndagar är då alltid lika sega. Men min dag har trots allt varit helt okej! Jag har spenderat alldeless för mycket pengar men de måste man väl få göra ibland?
Det kom nämligen hem ett paket som innehöll fyra klänningar jag beställde i förra veckan. Var dock lite besviken när jag insåg att företaget skickat en klänning jag inte beställt istället för en jag faktiskt hade beställt. Men det gjorde inte så mycket, de andra tre klänningarna passade bra!
Jag har även köpt lite hudvårdsprodukter, förstår inte hur dyrt det kan vara! Men bra är de vilket fall som helst, så jag får helt enkelt försöka glömma vad de kostade.

Men dessa saker räcker inte, för jag håller just nu på att klicka hem lite kameratillbehör. Bland annat ett nytt objektiv, en närbildslins och en reflexskärm. 
Jag hoppas att dessa tre sakerna ska få tillbaka blogg- och fotosuget. 
     

Kommentarer
Postat av: Adriana

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

2012-10-17 @ 19:30:09
URL: http://Adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback