RSS 2.0
 
   

HAT

 Den 2012-09-07, kl 09:17:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Just nu känner jag bara rent hat mot västtrafik som är företaget som har hand om lokaltrafiken här.
Igår när jag väntade på min buss efter skolan så stod jag vid resecentrum och det kom ingen buss, nehe tänkte jag och frågade därför en kompis som jag visste skulle med bussen. Jag får då till svar att de redan har åkt och att chauffören valde en annan väg och därför inte plockade upp oss på resecentrum? Jag ringde därför till västtrafik och sa att det inte kom någon buss och vad får jag för svar? Jo att det är VÅRAT ansvar att komma på bussarna! 
Hur i h*lvete ska vi kunna komma på bussen när det inte kommer någon buss? Vilka pajasar! 
Att man ska behöva sitta och vänta från 14.10 till 16.25 på en buss som inte kommer.
     

Kommentarer
Postat av: Diva's

men vad sjukt :o

2012-09-15 @ 21:13:51
URL: http://www.nattstad.se/Divaliciouz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback