RSS 2.0
 
   

Danmark och dylikt

 Den 2013-04-16, kl 22:45:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Hej mina fina och trogna läsare!
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har försökt komma ikapp med både sömnen och pluggandet de senaste dagarna och därför har bloggen blivit lidande. 
Men nu har jag börjat komma i kapp och jag har inte längre denna panik över att allt kommer gå åt pipsvängen. Men det kan vända snabbt har jag märkt så ni får ha lite förståelse. 
 
Mina dagar i Danmark var otroligt bra, massa fotboll och löpning. Aktiviteter m.m. Helt perfekt helt enkelt och jag måste säga att JK10 kan vara det bästa jag vet. Vilken höjdarklubb eller? Hur roligt som helst tillsammans!
Men efter en vilodag igår så är vi nu igång med träningarna igen och i helgen drar både A och B säsongen igång så det kommer vara mycket fotboll nu framöver!
 
Nu ska jag plugga lite till inför nationella i svenska imorgon och sedan ska jag sova så att jag ä någorlunda utvilad när jag vaknar!
 
 
Här är lite iphonebilder från vår resa!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback