RSS 2.0
 
   

Hej och hå

 Den 2013-04-25, kl 15:51:04
Filed in |   Kommentarer: 1  
 

Som rubriken säger. Hej och hå! Det är det enda jag kan säga om denna dagen. Om jag ska sammanfatta den med ett ord så skulle det vara- katastrof.
Det började med att jag glömde både datorn och busskortet. När jag sedan kommer till bussen och försiktigt frågar chauffören om jag får åka med ändå så blir jag utkastad. Får panik då första lektionen var nationellt prov, som om inte det räckte?
Till slut betalar Maria min biljett och jag får åka med.
Sedan innan jag ska ta bussen hem igen inser jag att min nyckel är borta. 10 minuter innan bussen går och min jacka ligger inlåst i skåpet. Bra jobbat! Det slutar med att någon har hittat nyckeln och lämnat till en lärare, så jag hinner precis springa till bussen. Som tur var så var det en mycket snällare chaufför denna gången så nu är jag äntligen på väg hem!

     

Kommentarer
Postat av: Petra

Jobbig dag!

2013-05-01 @ 21:11:31
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback