RSS 2.0
 
   

William

 Den 2013-06-11, kl 22:27:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
 
Här är några utav mina favoritbilder från Williams namngivningscermoni. Det var otroligt roligt att gå omkring och fota alla finklädda människor i det perfekta vädret. Helt klart något jag kan tänka mig att göra igen, speciellt med tanke på att det nu är på väg en ny kamera hem till mig. Jag är i extas! Det är en Canon 700D som jag har beställt, så om några veckor har jag den i min hand! 
     

Kommentarer
Postat av: Ingrid Friberg

hejhej! Vad spännande att se bilderna :) Hur gör jag /vi, du å jag för att jag kan få dessa bilder+ beställa ???? Jag har sagt det tidigare och nu än en gång / VILKEN DUKTIG FOTOGRAF DU ÄR / KRAM KRAM

2013-06-11 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback