RSS 2.0
 
   

Gör om, gör rätt

 Den 2013-03-16, kl 09:25:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Mamma kom hem med batterier till mig häromdagen och till min förtjusning så fanns det en liten flik där det stod "easy to open" som man kunde dra i så skulle man slippa brottas med den hårda plasten som sitter runt t.ex. tandborstar eller liknande. Sådan plast som är omöjlig att få upp utan att använda våld. 
Jag va därför otroligt glad och drog i fliken, men vad händer? Den går sönder och jag får ÄNDÅ brottas med plasten. Gör om, gör rätt!
 
 
Nu när jag fått skriva av mig lite så kan jag ju berätta vad jag ska göra idag. Jo jag ska alldeless strax till Lidköping för att än en gång kolla på tapeter och möbler. Sedan ska hela familjen vidare till Grästorp för att fira pappa med några vänner till familjen.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback