RSS 2.0
 
   

Halvtaskiga betyg

 Den 2013-03-07, kl 22:46:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Uppdateringen går väldigt upp och ner här på bloggen men jag har inte glömt av er! Det har bara blivit så mycket utav allt annat i livet, träning och skolarbeten framför allt. Nu har dock det lugnat sig i skolan vilket är otroligt skönt men nu känner jag att jag behöver lägga mer tid på att bara bli bättre i skolan trots att vi inte har prov eller inlämningar.
Jag är en sådan typisk prestationstjej som inte nöjer mig med låga betyg i allmänhet. Dock så har jag tappat mycket på gymnasiet och inte orkat lägga ner allt för mycket tid på det där lilla extra inför inlämningar eller prov vilket har gjort att resultaten blir lite halvtaskiga. INTE OKEJ.
Jag ska med andra ord försöka skärpa mig och ta vara mer på lektionstiden, är detta något jag kommer klara? Jag har ingen aning faktiskt.. Detfår helt enkelt bli ännu en utmaning i min vardag.

Nu blev det ett ganska långt inlägg men jag hoppas att det ska göra att ni förstår vart min tid går och varför jag inte bloggar som jag brukade göra!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback