RSS 2.0
 
   

Åldersnoja

 Den 2013-05-11, kl 14:34:47
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Även i Onsdags var det fullt hus här. Jag hade bjudit hit mina otroligt bra vänner och givetvis var kameran med dom första fem minuterna innan den spårlöst försvann och hittades under min säng morgonen därefter.
Här är i alla fall några utav bilderna som togs.
Tyvärr så fick jag inga bilder på tårtan vi gjorde till Oskar eftersom att han fyllde 18 på natten, sjukt vad stora alla mina vänner blir.. 
Kommer ihåg när man var liten och sa att dom med körkort va vuxna. Men nu är vi alla här, jag fyller 18 om ca 250 dagar och jag kan varken kalla mig eller mina vänner för vuxna. Jag vill aldrig växa upp helt enkelt, vi är ju i våra bästa år!

 1. jag och Julia,  2. Jonas,   3. Födelsedagsbarnet Oskar och Mattias
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback