RSS 2.0
 
   

Doing what I like

 Den 2013-05-05, kl 21:50:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
 
Jag har haft en så otroligt bra dag så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! På toppen av lycka helt enkelt.
Det började med att jag tog en löptur i det fina vädret, efter det åkte jag till jobbet. Mina kära vänner kom även dit och fikade vilket underlättade otroligt mycket. 
Sedan åkte jag vidare till Skövde för match, som slutade 1-3 till oss. Helt fantastiskt att få visa att vi faktiskt platsar i Div 2 med tanke på att vi har många tvivlare omkring oss!

Sedan fick jag även ett väldigt intressant mail, jag har nämligen blivit antagen till att jobba som funktionär under Peace & Love i Borlänge i sommar! Superkul!
Jag vet dock inte om jag skall tacka ja eller inte, måste även övertala mina föräldrar som är väldigt tveksamma till att jag ska resa genom halva Sverige själv, för att sedan vara på Sveriges största festival, SJÄLV. 
Blir nästan rädd av att tänka på det..
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback