RSS 2.0
 
   

Piercing

 Den 2013-10-09, kl 14:09:46
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
 
Jag har fått förvånandsvärt många frågor angående min piercing, om jag har någon piercing m.m. och ja, som ni ser så har jag det! En i tragus är den enda dock. Den har jag haft i så gott som exakt tre år. Andra frågor som droppat in har handlat om vad det kostar, om de gör ont och hur lång tid de tar att läka. Jaa, vad de kostar varierar såklart, men jag gjorde min med kanyl (vilket jag rekommenderar eftersom brosket kan spricka om man gör det med pistol och då blir piercingen sne), men 300-400 kr får man nog räkna med. Läkningen tar ett tag faktiskt, i alla fall 3 månader men det kan vara längre, min tog ungefär ett år! Tänk bara på att det inte går att använda headset i örat på ett bra tag efter att piercingen är gjord!
 
Förutom min tragus så vill jag göra en triple forward helix. En piercing som jag längtat efter att få göra i cirka ett år nu. Det är den som syns på den översta bilden, tycker det är så fint med tre pärlor sådär. Eftersom jag aldrig använder "vanliga" örhängen så tycker jag det är lite kul att smycka öronen med något. 
 
 
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

2013-10-09 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback