RSS 2.0
 
   

Det finaste som finns

 Den 2013-09-18, kl 09:35:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jo hurrni, jag har tänkt på en sak när jag inte bloggat i sommar. 
Fy bubblan vad underskattat det är med vänner och sommar. Jag kan icke stolt erkänna att jag kanske inte alltid tänker på hur bra jag faktiskt har det. Men efter denna sommaren så har jag insett hur fruktansvärt underbara mina vänner är! Självklart har jag vetat det innan också! Men nu kan jag inte sluta le när jag tänker på dessa underbara människor. 
 
Jag har utan tvekan haft den bästa sommaren på så länge jag kan minnas. Trots att jag jobbat i 7 veckor och det råkade vara just de 7 veckorna som hade perfekt väder, så har jag träffat mina vänner så gott som varje dag. 
Grillat, varit och badat, kollat på film, varit i Kungshamn, bakat, varit en vecka i min stuga m.m. Dessutom har ju vädret varit helt perfekt. Det finns helt enkelt inget jag skulle viilja ändra på!
 
 
Här är några bilder från sommaren, tyvärr så har jag varit väkdigt dålig på att ha med mig kameran överallt. Det kan ha med att mina vänner egentligen aldrig vill vara med på bild. Men med lite övertalning så brukar det gå ganska bra, dom är ju så fina ♥
 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback